Alla inlägg under mars 2008

Av Carolina :) - 23 mars 2008 13:33

Var inne på youtube och kollade lite,

och då hittade jag den här

en gammal goding!!

Av Carolina :) - 17 mars 2008 18:30

Ja så vare måndag, har uträttat ganska mycket idag, klev upp strax efter

07.00 och följde med Jani in till stan och besikta bilen, sen hem och fika lite sen gick vi och la oss en stund, och somnade och vaknade runt 11.00

sen dammsög jag och torkade golven lite, sen har jag ringt och beställt tid hos frissan den 21 april, tvättat 2 maskiner tvätt varit ute och gått en sväng, och ska snart börja med maten...:]  Känner mej riktigt NöJD!!

Sen ska jag slänga mej framför tvn, dock så är det bara skit på tv.n på måndagar...:( Funderar på och gå upp till grannen sen och låna några filmer!!


Have a nice day...

Av Carolina :) - 16 mars 2008 19:42

Har nyss kommit hem från matfors,var och käkade Taco buffe på Viking, så nu är man proppmätt igen...:] Hade inte någon ork och ställa mej och göra nån mat idag...:] Ställde mej på vågen förrut för att kolla för kul skull om jag gått upp något, och jag höll på och ramla av pinnen när jag såg vad den visade, är så pinsamt så det tänker jag inte skriva här, har iaf gått upp

6kg!!!! Kan inte fatta vad det är för fel, vissa gånger så bara rasade jag i vikt och nu är det tvärtom, måste vekligen ta itu med det här promlemet omgående!! Tur att mamma kommer hit på onsdag så jag har nån att gå ut och gå med!!


Var till birsta idag och köpte en ny digitalkamera för den förra vart stulen...:( Vart en samsung såna där som finns i olika färger vart en grön!!

Så nu har jag knäppt lite bilder på vovvarna...:]


Hejja...

Av Carolina :) - 16 mars 2008 13:19

  

Hahahahaha, :] Han är bara för bäst!!


Av Carolina :) - 15 mars 2008 12:45

Idag äre lördag....:] Har nyss blivit väckt av att hundarna skällde, för att det stog nån på bron och knackade på, det var grannen som frågade ifall han fick stå på våran gård en stund för att dom skulle ploga vägen deras, och generös som man är så så fick han väl det då...:]


För övrigt så är Jani sjuk och ligger fortfarande!! Så det blir bara lungt ihelgen, ska försöka torka golvet här och dammsuga lite, sen tänkte jag försöka ta en liten prommis med Troja, är ju ganska bra väder!!

Ikväll så äre ju Melodifestivalen tänkte försöka se det, och kolla vilken som ska sjunga för sverige, kommer att kräkas om det blir antingen Christer Sjögren eller  som går vidare! Hoppas på Amy Diamond eller Bwo ja iaf, så man får väl se hur det går, Spänningen är olidlig!! Tänkte spela lite Amy för er, så lyssna och njut....:] Ganska söt den där tjejen faktiskt!!


Heipa....


Av Carolina :) - 14 mars 2008 22:02

Ja då har man nyss ätit...:] Vart en väldigt sen middag idag, hade ju främmade av mor idag på eftermiddagen så vi fikade och pratade lite, sen for dom hem, och vi for in till matfors tänkte först äta Taco buffe på Viking men det var så mycket folk där, så det blev ICA istället!! Köpte kyckling file och kroketter  med mangoraja sås, och gott var det, så nu ska jag ta och smälla av i soffan en stund och kolla på film har ju inte sett 1408 än så det blir nog den!! Disken får vänta tills imorrn, ids inte ta itu med den nu, är PM!! Rör jag mej nu så kräks jag....



Av Carolina :) - 14 mars 2008 08:39

Är uppe tidigt värre idag, även fast jag gick och la mejtyp 04.00 imorse!!

Johan var ju här och våldsgästade, och då kunde jag ju inte gå och lägga mej heller....:] Fast jag hade god lust, vi satt uppe och kollade lite på film

Black Jack, sen satt Jani och Johan och spelade WoW hmm, kan lixom inte fatta att man kan sitta så där dag ut och dag in och spela det där, vuxna människor till på köpet dessutom...;] folk blir ju fan knasig och sitta så där juh!! (Enligt min mening så :])


Hualigen vad trött jag är känner jag nu, tror jag faktiskt ska

gå och krypa ner en stund till ja....


Pöss...

Av Carolina :) - 14 mars 2008 08:29


Hörde en jätte bra låt häromdagen när vi var ut och åkte

med Johan, och nu hittade

Jag igen den på Youtube *wiiie* :]


Hört den förrut??



Ovido - Quiz & Flashcards