Alla inlägg under juli 2008

Av Carolina :) - 31 juli 2008 17:48

Ja har ju inte kunnat blogga något på sista tiden eftersom man har vart utan internet igen :( Åskan tog det alldeles nya modemet jag/vi hade beställt så dom måste bli lagomt irreterad på den där fröken Rickebo som vill ha nya modem hela tiden....Tihihi :) Men hädan efter så MÅSTE jag börja komma ihåg att stänga av ALLT när man far någonstans !!!!


Måste börja berätta något tråkigt som kunde ha blivit värre, var ut och åkte en sväng förrut och sen hamnade vi i hällsjö hos moster M, mamma hade oxå varit där men åkte hem i fullfart efter att Oscar ringde till mamma och berättade att syster hade satt en klubba ihalsen, uscha inte bra det heller, så dom hade ringt ambulansen, men när dom hade kommit dit så hade hon fått upp klubban, den var rätt stor så det hade kunnat gå riktigt illa det där !!


Har vart ganska lungt annars har varit väldigt varmt så man har mest legat i solen, och chillat mestadels och på kvällarna så har det blivit filmtittning mest.... Ihelgen som var var det ju crusing här i matfors, så då var man ju på smedjan och härjade hahaha !! Sen har det inte hänt så mycket mer...


  Ni får nöja er med det så länge...

Ha det bra....

Av Carolina :) - 18 juli 2008 00:21

Sitter just för tillfället och laddar ner lite musik tänkte bränna så man har något nytt och lyssna på i bilen, får se ifall jag orkar känner mej ganska slut !!


Blir nog att vi åker en sväng till birsta imorgon iaf, känner mej en smula bättre så jag behöver nog inte vara orolig att jag skiter på mig, iaf hahaha !! :) Magen har gått till sig under dagen men jag har ändå varit fastande, så nu är man ju svin hungrig istället....

Men orka ställa sig framför spisen nu lixom o koka makaroner o steka korv då?? Nee jag får äta en rejäl frulle imorgon bitti istället :)


Är en del jag måste köpa ute i birsta, måste först o främst kolla på lite undies, sen måste jag gå på intersport och köpa strumpor, har inte ett lika par, just nu sitter jag med en blå och en svart lixom kul jul :( Så det är nästan ett MÅSTE sen får vi se vad det blir..... Nu ska iaf jag gå ut och röka sen så ska jag släppa ut Troja en sista sväng sen blire sängen ....


Natti, Natti





Av Carolina :) - 17 juli 2008 14:04

Jajjamensan så vare torsdag....:) Veckorna bara flyger iväg tycker jag, snart börjar alla barn i skolan igen, tyckte inte det var längesen sen dom slutade ja :) Vart har sommaren egentligen tagit vägen någon som vet? för det gör inte jag.....


Vet inte alls vad man ska göra idag, o andra sidan så mår jag inte vidare bra heller, känner mig lite lätt illamående sådär skulle inte förvåna mej om det är någon magsjuka som håller på o slår sig till ro :( Jani hade nån sorts magsjuka i lördags så säg inte att han har smittat mig för då JÄVLAR !!

Var meningen att vi skulle fara in till birsta idag men vill inte åka dit o så blir man typ akut SKITNÖDIG eller nåt :S Usch ingen höjdare direkt, så jag tror vi skippar birsta idag o ser ifall jag mår bättre imorrn.....


Måste bara få berätta nåt äckligt, imorse vaknade jag av att det luktade fisk ihela huset, låg en stund och filosoferade vad lukten kom ifrån, tänkte först att det kanske kunde vara grannen som åt surströmming, men varför skulle dom äta surströmming kl 09.00 på morgonen för? Tänkte att jag måste bara gå upp o kolla, och då har kattjäveln spytt upp både en död råtta och ett halvt fisk huve :S och jani låg o sov så jag kunde inte gärna väcka honom o be han ta reda på äcklet !! Så det blev jag som åkte o ta reda på det, :( och jag som inte ens kan ta reda på min egen spya :S Nä jag tror vi sätter punkt där va?? .....

Jaja ha en fortsatt trevlig dag ni andra :)

Av Carolina :) - 16 juli 2008 00:34

Nu är man tillbaks i blogg världen igen :) Wiiie !!


Var bara en sväng till burken och fixade det sista med datorn, fick ju vårat modem idag, efter flera samtal och gnäll till telia som sagt, plus att dom skickade ut en räkning på 218 kr som skulle betalas, men då ringde en ilsken Carro o sa att Hallå?? varför ska jag betala för något som jag inte har kunnat använda på en månad typ?? Så jag skulle visst få slippa betala den !! :) hihi!!


När åskan slog ner var det inte bara modemet den hade tagit, dessutom så hade ljudkortet och nätverkskortet oxå gått sönder, så vi var till burken och fixade det för en stund sen :) Nu är allt klart !! :) Och jag kan blogga igen ;)


Nee ska ta och fika lite nu, sen blire sängen ....:)


Najty :)

Av Carolina :) - 14 juli 2008 00:17

Ja ni sitter man hemma hos Johan igen ;) Har ännu ine fått mitt modem :(

Kan inte fatta vart det tagit vägen, har jag inte fått det imorrn så måste jag ringa o fråga vart det håller hus !! Blir ju så irro kan ju inte blogga eller göra nåt när man inte har något internet juh :(


Satt just o kikade runt lite filmer, nu när man inte har något internet så blire att man nöter ut dvd:n o tv:n stället haha :) har säkert av verkat alla filmer vi har plus att man har lånat från alla håll o kanter hihi :)


Nee nu ska jag gå o göra sällis med grabbsen :)


Natti, natti :)

Av Carolina :) - 6 juli 2008 23:16

Att jag inte har bloggat på länge beror dess värre på att vi inte har något internet, då åskan tog både modemet och vanliga telefonen :( Kul jul lixom NOT!!!


Men som sagt så ska jag åter snart vara på banan igen :) Får förmodligen det nya modemet nu till veckan I´m happy :)


Just nu sitter man hos Mr Macon och sliter lite på hans dator hihi :)

Var på smedjan en snabbis och kikade runt lite men då min huvudvärk tog över så begav jag mig hit istället... Och då jag inte känner för en bakfylla imorgonbitti så fick det vara för min del :) Man känner sig iaf pigg och fräsch imorgonbitti....:) Kommer med en liten bättre uppdarering när vi fått modemet...!!


Ha det bäst så länge :)

Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards