Alla inlägg under januari 2009

Av Carolina :) - 31 januari 2009 22:56




 Huvudvärk










Fyy fan säger jag bara ;/ Gick och lade mig i hopp om att kunna sova, men inte går det med en sprängande huvudvärk som som inte verkar vilja släppa !!

Och som vanligt så har vi inga alvedon hemma ;( Vet inte alls hur jag ska ligga, spelar ingen roll heller, för hur jag än ligger så gör det fortfarande lika ont !! ;(

Vet delvis vad det beror på också jag dricker för mycket kaffe och för lite vatten och för lite sömn helt enkelt, har inte kunnat sova riktigt på flera dagar, och inte kan jag skylla på att det är fullmåne, för det är det inte nu..

 

Av Carolina :) - 31 januari 2009 20:28

Har nyss kommit hem från Birsta, fick min mys dress av Jani thank you sweetie ;) på hemvägen kikade vi in till S och E och kollade på deras lilla bäs, så pytteliten han var, tror inte jag sett en så liten bäs någongång, söt var han iaf :) Stort Grattis till er om jag inte nämnt det förrut :)


Satan vad det var kallt här när vi kom hem, 9 grader bara :( Brr säger jag bara !! Har skickat ut Jani nu och både hämtat pellets och ved, så det ska väl snart bli varmt här hoppas jag :)


Ska snart börja göra i ordning någon mat, har inte ätit något på hela dagen så jag ska snart ta och koka ris och göra korvstroganoff mm gott :) Min korvstoganoff måste vara den godaste om jag får skryta lite extra ;)

Men nu blire en rök !!


Heiipa ;)

Av Carolina :) - 31 januari 2009 11:58

Gick ju åt helvete det där att jag skulle kliva upp tidigt och gå ut och gå i en timma, somnade inte förns runt 4 inatt så det kändes lite väl jobbigt att kliva upp kl 8 :/


Sitter just nu och dricker lite kaffe, och kollar lite bloggar :) Det måste råda någon sorts Baby Boom runt om i landet, för jag tycker alla är med barn nuförtiden ;) Gör folk inget annat nuförtiden tihi ;) ¤skojja bara¤

Jani ligger fortfarande och sussar gott på kudden, men han får snart så lov att kliva upp för vi ska åka ut till birsta en sväng idag och glutta runt ;)



Av Carolina :) - 31 januari 2009 00:40

Har äntligen kollat klart på filmen Wanted med Angelina Jolie som vi började se för någon dag sen, men inte orkat sett klart på, men nu ikväll så hade vi inget annat att titta på så då hade vi inget annat val än att se den

Kan inte säga att filmen var den bästa jag sett, och den var inte dålig heller sådär medelmåttig lixom.. ;)


Ska ta mig en kopp te nu och sen, ska jag gå och lägga mig..

Ska nämligen försöka kliva upp "ganska" tidigt imorgonbitti och gå ut och gå en timme :) Om jag kommer att lyckas med det det är en helt annan femma det, men vi får väl se hur det går...


Good Night Sleep tight !!



Av Carolina :) - 30 januari 2009 20:48

Åhh är helt slut :) Puh ! Var ju ner till Nedansjö förrut, så jag och Motti var ut och gick, väldans skönt va det måste jag säga ;) Nu ska jag snart slå ner asset i soffan och kolla på Let's Dance ;)


Imorgon blir det Birsta, Jani ska köpa min födelsedags present :) Undra vad det är han ska köpa jag, och jag får ju inte vara med så jag ska gå själv och strosa omkring medans... 

Nee nu ska jag slå mig ner i soffan ;)


Ha en bra helg :)

Av Carolina :) - 30 januari 2009 13:23

Fick ju min biljett till Mia Törnblom härom dagen ;) Fick den i födelsedags present av mamma :)



Har jag nämnt att hon är världens Bästa ?!





Av Carolina :) - 30 januari 2009 12:54

Så sitter jag som vanligt och dricker mitt kaffe ;) Hade bestämt mig för att jag skulle kliva upp tidigt imorse, och gå ut och gå en timme, men jag vaknade ju inte av klockan så det gick åt H*****E med det !! ;/


Filurar på om jag ska ta och åka hem till nedansjö och gå ut och gå, ska fråga mamma om hon också vill följa med ;)


Har så väldigt länge velat tatuera mig och nu ska det ÄNTLIGEN bli av, syrran ringde och bokade en tid åt mig hos en som visste var bra uppe i Ö-vik så den 19:e ska jag åka upp till Ö-vik och gadda mig ;) ¤längtar¤


Nee nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe, sen ska jag gå och duscha :)



See ya ;)


Av Carolina :) - 30 januari 2009 00:20

                                       

Vill ha dessa Myskläder !!

Ge mig dom nuu ;)

 



 

                                        

Ovido - Quiz & Flashcards