Alla inlägg under april 2008

Av Carolina :) - 30 april 2008 15:05

Hopp sitter man här igen då, har just kollat lite andra bloggar !!

Var uppe tidigt imorse, skussade ju Jani s mamma och pappa på bolaget, sen så var vi in på kvantum en snabbis och handlade lite, så har nästan nyss kommit hem har surrat lite med Linda i telefon bara...:) kan ju bli bra långsnack när hon och jag surrar, hehe...:) Synd att man inte tar sig till härnösand på lördag, hade mer än gärna varit där och *Hejjat på när hon ska ställa alla hundar....:) Men det kommer väl fler gånger får jag hoppas !! :)


Ska inte göra nåt speciellt ikväll, har just inte nån större lust att hitta på nåt heller, får se om vi går ut och grillar korv eller nåt...

Att man typ *måste* bara supa skallen av sig på sista april det har man ju vuxit i från för länge sen, kan inte inte fatta än idag att man drack tills att man vart så jävla full så  att man däcka typ... Men alla har väl varit 14-is nångång eller?! Haha!! Nee nu ska jag gå och göra min älskling sällskap i sängen, blev bara sååååå trött nu!!


Så alla ni får ha en bra

Valborg !!

Kram på er

Av Carolina :) - 29 april 2008 23:46

Har då nyss kommit hem, har vart hos mor i nedansjö en snabbis, var tvungen att åka dit och lämna den deklarationen som ska lämnas in på måndag... *hmm kul liv lixom* 6000 spänn kommer det säkert bli i restskatt och inga förbannade avdrag kommer jag får göra heller....:(

Känns tungt det här vill jag LOVA !!

Nee nu ska jag ta och släppa ut min "damp" vovve....:) Hon är ju bara för rolig hon !! Nu när jag kom hem så slänger hon sig på golvet och rullar runt som en galning... "tokfia"


Go natt på er....

Av Carolina :) - 29 april 2008 13:06

Ja då har man nyss vart ut och hängt en maskin tvätt, och ska snart gå och slänga i en till, Är ju bara för härligt när man kan hänga ute, och det luktar ju så fräscht oxå...:]


Vaknade imorse och kände mej bara för glad, varför vet jag inte, men en del dagar börjar ju bättre än andra lixom....:]

Och dess utom så hade jag ju ingen huvudvärk heller, och det gör enormt mycket för mej...!!

 Ska nu  gå och dricka min första kopp kaffe på hela dagen....

Jo föresten, har ju fått ganska många förfrågningar om att ni vill se hur jag bor, och jag ska försöka slänga upp en bild lite senare....


See you later

Aligator !!

Av Carolina :) - 28 april 2008 19:46

Sitter här och kikar med ena ögat på tv:n på sjukhuset tror jag det är....

Har haft en sån huvudvärk idag, gick och la mej en stund förrut och tänkte det kanske skulle släppa men NEJ det blir ta mej fan bara värre, och dom sista migrän tabletterna tog jag för någon vecka sen, så nu har man bara alvedon och dom funkar inte på min huvudvärk.....: S

Hur ska den här natten bli tro?! Bara jag fick springa och spy så brukar det lätta lite granna iaf....

Glöm inte att titta på ettan eller om det var tvåan 21.30 på lilla Engla !!

För övrigt så har jag inte så mycket att blogga om för tillfället...

Så får nöja er med detta.... Nee nu ska jag lägga mej i soffan och mysa med min vovve.....:]






Av Carolina :) - 27 april 2008 12:23

Efter att ha varit in på Maddes hemsida och kollat på bilderna hon knäppt på sina hundar, så blir jag bara mer och mer sugen att ta med min Troja till en fotograf, så är det någon som vet om det finns någon fotograf som knäpper porträtt på hundar här i sundsvall och vad det kostar osv.??

Skriv gärna till mej om det är någon som vet...:]


Ha en fortsatt trevlig söndag

Allihop !!

Av Carolina :) - 22 april 2008 19:32

Då har man nyss diskat klart efter middagen...:] Vart våfflor med hallon sylt och glass idag mumma det.....:] Med tanke på att pengarna håller på att sina redan så är det inte till och äta vad som helst !! :( Jag som var så sugen på och äta köttförslimpa idag har varit så sugen på det så länge nu men såå bidde det inte....:( Antar att det får bli det när man har mer pengar !!

Det var i fredags man fick pengar och nu är dom typ redan slut, allt gick nästan till räkningar, fick inte unna mej nånting den här månaden, och det lär väl inte bli så nästa månad heller, med tanke på att man fick restskatt nästan 6000kr så blir det till och snåla tills man betalat in skiten...!!

Nää nu ska jag snart bänka mej framför tv:n och kolla på grannfejden...


Ha en trevlig kväll....:)

Av Carolina :) - 20 april 2008 22:00

Hej hopp !!

 ´

Har nästan nyss klivit ur duschen, sitter här med en handuk kring skallen och väntar på att håret ska torka, hatar verkligen blött hår...*fyy*

Ska äta lite fil och flingor nu, köpte ju såna här goda flingor förrut när vi var på Ica, Kellog´s special K Red Berries och dom är ju bara föööör goooda dom !! :] skulle kunna tömma ett paket hur lätt som helst :]

Ska snart sätta mej framför tv:n med Loveli och kolla på filmen vi hyrde...

Wrong turn 2 vart det, Jani fick välja jag ville hellre se nån annan men han envisades att han skulle se den, så han fick väl det då, men enligt min mening, har man sett första så har man sett alla !! Men, men han är så envis min darling så han fick väl som han ville då !! Hehe...:]


God kväll på er !!

Av Carolina :) - 20 april 2008 15:56

Lärde känna dej när du flyttade till Järvsö, och redan då kände jag att jag hade hittat min själsfrände, och att du och jag har gått igenom så mycket tillsammans, är så skönt att ha dej vid min sida, jag har aldrig tvekat en sekund att du finns där om jag skulle behöva dej, Du är guld värd gumman !! Vad skulle jag vara utan dej?? Ingenting tror jag... hahaha !! Nog för att du och jag har haft våra utbrott på varann men det har vi alltid löst förr eller senare....:] Hoppas vi kommer att hålla ihop livet ut !! För du är GULD VÄRD !!


Love you !!

Ovido - Quiz & Flashcards