Alla inlägg under september 2008

Av Carolina :) - 30 september 2008 00:34

Detta inlägg till ägnas min pappa, gör ont i mig när jag ser hur du gör med dig själv !! På ett sätt hatar jag dig för allt lidande jag fått stått ut med på grund av dig, men ändå kan man ju inte förändra saker som redan är skedd.. Du är ju min pappa och det går ju lixom inte att sticka bakom stolen med...

När du inte håller på och skjuter i dig droger så är du världens bästa pappa :) Vill ju inget hellre än att du ska få leva ett så socialt liv som möjligt den tid du har kvar att leva :,( Är så svårt för mig att förstå hur du känner dig när du inte säger något, Vill så gärna försöka hjälpa dig, men måste även tänka på mig själv hur jag själv mår och osv, plus att du måste vara 100% säker på att du själv vill ha hjälp, för jag orkar verkligen inte lägga ner en massa energi på nåt, och sen bli sviken efter en vecka igen.....

Min värsta mardröm är nog att jag antingen ska få ett telefonsamtal eller att det kommer någon och knackar på dörren och får ditt dödsbud :,(




Av Carolina :) - 28 september 2008 11:49

Vaknade för ca en timma sen att det var kokhett i sovrummet och med tanke på att båda hundarna låg och flåsade där inne så var det nog inte bara jag som tyckte det var varmt ;) klev upp och gick ut och släppte ut hundarna och rökte, och när man kom in igen så var man ju pigg, då var det lixom ingen mening att gå och lägga sig igen :)

Ska försöka ge mig på en städning så fort Jani har vaknat :)

Har egentligen ingen större lust egentligen men jag MÅSTE !! Hundarna släpper så fruktansvärt med hår nu, måste vara nån hårsläppnings period för dom nu tro ja, gör inget annat än att dammsuga tycker jag !! Efter att jag har städat så bär det av till Nedansjö motti fyller ju år idag, så Grattis, Grattis Mor :) Nä nu blir det till att dricka lite kaffe och sen gå in och hoppa på Jani :)

  

Av Carolina :) - 28 september 2008 01:06

Vad jag gör uppe nu det är ju en bra fråga (?) Sitter och kollar lite på youtube sökte på mamma och fick upp Lilli och Sussis gamla goding, och med tanke på att mamma fyller år idag så passar ju den ypperligt :)



Hahaha, kom ihåg när man var dryga 6 år och stog framför spegeln uppsmikad till tusen och mimade till den här haha det var grejer det ;)



Av Carolina :) - 27 september 2008 21:37

Shit vad jag känner mig rastlös, vill göra så mycket men orkar inte :( Har iaf plockat undan lite här hemma, tänkte ge mig på en större städning oxå men då jag visste att jag aldrig skulle orka göra klart så spar jag det tills imorgon istället innan vi far till Nedansjö, DEN SOM SPAR DEN HAR !!


Har börjat fått lite småont i huvet, men så länge det inte bryter ut till en helvetes migrän så är det lungna puckar !! En glad nyhet är iaf att friggen vart färdig målad idag, kommer bilder på den imorgon, hade tänkt att knäppa förrut men då det redan hade börjat mörkna då så skulle det bara se ut som en suddig klump !! Tyvärr så får ni inte se när jag står med penseln i högsta högg och målar för glatta livet, Jani var inte riktigt vaken med kameran just då, hahahahaha ;) Ne nu blire soffläge en stund innan det är dags för sängen :)


Ha En Fortsatt Skön Lördags Kväll :)

Av Carolina :) - 27 september 2008 13:56

Ja så har man nästan nyss slagit upp ögonen ;) Var uppe en sväng imorse och läste tidningen på nätet, men då jag inte alls hade någon lust att stiga upp riktigt då så gick jag och la mig igen :)


Blir bara lungt ihelgen, ska försöka städa undan lite granna och vila upp mig ordentligt, för man vet ju inte riktigt kanske får börja jobba nästa vecka vet inte riktigt än, Louise hade visst fixat så att jag kanske ska få börja jobba några dagar i veckan på Attmar hem :) och det tackar man ju inte nej till ;) kanske blir så att man får jobba lite extra också ibland så man får lite extra pengar !! Ne nu ska jag klä på mig och fara in till matfors en sväng måste köpa diskmedel som jag såg att jag hade slut på ....




Pöss Hej :)

Av Carolina :) - 26 september 2008 20:28

Har inte skrivit på ett tag nu, har verkligen haft det jag gör, plus att jag har varit kanon trött ett par dagar så jag har verkligen inte orkat !! Har varit inne i stan hela dagen lång, klev upp 06.00 imorse gick och duschade och gjorde mig i ordning för att sen ta bussen in till stan och möta mamma på slinkinn fikade lite där, surrade lite med Marika och träffade pappa, och såg inslaget från mittnytt där pappa var med igår, dock så hade jag ju gärna sett det under andra förhållanden :( inslaget var iaf från slinkinn där dom hade filmat bostadslösa, att dom inte får någon plats på härbergena, och pappa vägrar gå en vinter till ute, så det är väl mest för att sätta press på soc som dom går ut i tv, nog om det nu !!


Var iaf skit trött när jag kom hem så jag tog en nap på soffan och vaknade när klockan var runt sex, en lång nap med andra ord 3 och en halvtimme närmare bestämt :) Nee nu ska jag göra mig lite kaffe och slå mig ner i soffan bredvid hjärtat ;)



Pöss Hej :)

Av Carolina :) - 24 september 2008 19:26



Den här låten är ju bara fööör skön :)

Av Carolina :) - 24 september 2008 15:16

Fyy vad jag känner mig slut, kanske nån förkylning på G?! Har iaf fått en blåsa på tungan, inte bra, inte bra vådar inte gott det här :( Skulle behöva göra massor känns det som, men har absolut ingen ork :(

Kanske ska lägga sig och slöa på soffan en stund ?! Låter som ett bättre alternativ det !!


Hejja !!



Ovido - Quiz & Flashcards