Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Tydligen så vill vädergudarna något annat än vad jag vill..

Av Carolina :) - 23 mars 2009 12:37

Jahapp så har man nyss vaknat då, vakande av att telefonen ringde :S

Hade inte den ringt så hade jag säkert fortsatt och sova ;)


Ja idag så är det sista dagen på ledigheten innan allvaret börjar igen..

Känns faktiskt jävligt skönt att få börja och gå och knega igen istället för att bara gå hemma och inte ha något att göra !!

Tror ni att jag blev något less nu när jag vaknade, ja vad är det man ser jo det SNÖAR för fulla muggar, fyy vad less jag blir jag trodde ju att det skulle bli vår nu jag men tydligen så vill väder gudarna något annat än vad jag vill :(


Nu ska jag ta och dricka mig lite kaffe, och sen ska jag klä på mig och sen ska jag och prinsessan ta en prommis in till matfors och ta ut pengar måste fylla på fonen..


Hej o Hå :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina :) - 10 april 2009 23:31

Vart har alla tagit vägen ? Ni får inte sluta läsa min blogg bara för att jag har bytt blogg heller :( den nya adressen är http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se  Fortsätt läsa alla och lämna gärna en komentar ibland också är ju roliigare att få ko...

Av Carolina :) - 24 mars 2009 16:15

      Efter Mycket Funderande Fram o Tillbaka Så Har Jag beslutat och Byta Blogg :( Så Tyvärr Mina Trogna Blogg Läsare, Ni Får Försöka Hitta Mig På Något Annat Sätt... Eller Fråga Mig Om Adressen Så Ni Kan fortsätta Läsa Om Mina Tokigheter ;)     V...

Av Carolina :) - 24 mars 2009 15:08

Tänkte försöka lägga mig en stund i hopp om att få sova en timme eller två, ja då ringer telefon jäveln stup i kvarten :S så det är smått omöjligt så nu har jag gett upp hoppet, ska försöka lägga mig i tid i kväll istället !!   Ja så har man jobbat i...

Av Carolina :) - 24 mars 2009 12:57

Ja det kan man ju fråga sig både en och två gånger ?! Ibland undrar man ju om det verkligen är så att killar föddes med bara två hjärnceller, en mellan benen och en som kanske förhoppningsvis sitter på rätt ställe om man har tur.. Ta inte illa upp ni...

Av Carolina :) - 23 mars 2009 21:32

Ja så var också denna måndag gjord :) Ska snart börja tänka på refrängen och gå och lägga mig :)   Men först ska jag hänga tvätten :/ Ska upp tidigt som satan imorgon måste kliva upp 05.00 om jag ska hinna få i mig nån kopp kaffe innan det är dags oc...

Ovido - Quiz & Flashcards