Alla inlägg under maj 2008

Av Carolina :) - 31 maj 2008 22:32

Är nyss hem kommen från Nedansjö :) Var hos mammsen en sväng och fikade och fick lite prylers, lite blom krukor efter mormor och lite annat plus att jag/vi fick en häng matta hur skönt som helst ju :)

Så den ska vi sätta upp imorgon mellan träden, sen kommer jag ligga där heeela sommarn med en glass i högsta högg :)


Ska snart gå ut och duscha av hundarna, Diva släpper så in åt helvete med hår, så jag tänkte försöka duscha av henne och gno lite granna och hoppas att det mesta släpper UTOMHUS !! Och Troja måste rent ut sagt duscha för hon luktar apa vette faan vart hon har varit, men hon luktar inte blomster äng iaf :( Men det kommer hon göra sen :) Men tänkte först ta lite o,boy :)


Najty , Najty :)

Av Carolina :) - 30 maj 2008 19:59

Ja så har man nyss ätit, vi grillade korv så det vart enkelt idag, orkade inte göra något avancerat har säkert med värmen att göra :)

Men jag ska inte klaga nu när vi har fått sånt fint väder, skulle visst bli fint hela helgen kanoners :)


Ska snart slå mig ner i soffan o glo lite på tv, men först ska jag göra

lite kaffe o sätta mig ute o njuta :)


Hears :)

Av Carolina :) - 29 maj 2008 09:09

Är totalt helt jävla slut körd, har varit uppe hela jävla natten, har inte fått en blund inatt, jag har vridit mig av o an hela natten har det inte varit fel på täcket som har korvat sig så äre kuddjäveln som är för platt, Jani säger att jag är helt jävla otrolig när jag ska sova o jag börjar faktiskt att hålla med :( så vid  vid kl 03.15 gav jag upp hoppet på o försöka sova :( Jag är så jävulskt jävla mör nu så jag vet inte vad... !! :( Känns ungefär som man har blivit överkörd av en ångvält 10 gånger om :( !!


Var in på shell en sväng igår kväll och köpte en tidning, så jag ska lägga mig bredvid Loveli nu o läsa o hoppas att man slummrar till en stund :)

Kommer kanske med en uppdatering sen vem vet ;) ?!




Pössis o kjamis så länge :)


Av Carolina :) - 28 maj 2008 22:15

Ja så har man nästan nyss kommit hem, var till Janis faster en sväng o lånade bastun, och fyyy vad skönt det var vi satt där i 20 minuter sen pallade inte jag något mer medans Jani satt där i ca 15 till dom är ju härdad finnarna :) Och när man kom ut där ifrån så kände man sig som en ny människa :) Får se ifall vi kanske gör en repris i helgen !!


Nee har kollat en sväng på PussyCat Dolls 2 och lurar på om jag ska göra nåt o fika är vrålhungrig även fast vi åt pizza innan vi for iväg till Janis faster, tror det blir ett stort glas O,boy och några baguetter :)

Sen blire sängdags är helt slut i kroppen....:)


Pöss o kjam :)


Av Carolina :) - 27 maj 2008 22:15

Har nyss kommit in, har varit ute nästan hela dan o grejjat, har ju varit kanon väder hela dagen lång :) Hoppas det blir så imorrn oxå !!

Mamma o Jarri kom oxå hit en förrut så jag o mamma satt i solen o drack kaffe och läste gamla tidningar och bara jäste, och Jani o Jarri staplade ved :) Sen så har vi grillat korv, så vi ska snart skussa hem dom till Ljusta igen :)


Är helt färdig som artist för idag, så jag lurar på att det kommer bli en rätt tidig kväll, ska se en lite stund på Deep Blue Sea som är på 6:an nu sen så lurar jag på att det blir en dusch och sen sängen :) Om inget oföväntat händer !!


      Pössis :)

Av Carolina :) - 26 maj 2008 20:28

Satan i gatan vad tråkigt jag har :( Har sån lust att hitta på något men jag vet inte riktigt vad, fast ändå så är jag så jävla trött så jag skulle egentligen kunna gå o lägga mig o sova tills imorrn....

Men jag vet inte, fyy vad tråkigt :(



Hears :)



Av Carolina :) - 26 maj 2008 13:57

Har nästan nyss vaknat, Jani var tvungen att fara in till matfors en sväng på Apoteket och hämta ut bricanyl, sen skulle han köpa med sig nåt gott från ica, plus att han skulle köpa cigg åt mej :)


Själv ska jag tydligen börja dagen med att ta bort katt skit :( Roligt värre NOT !! Sen ska jag gå ut o sätta mej o dricka mitt kaffe..... :)

Får se om jag bränner hem till nedansjö sen en sväng till mammsen var ju inte dit nåt igår då det var morsdag, så vi får se vad som händer :)


Hej så länge !!

:)


Av Carolina :) - 26 maj 2008 00:41

Har nyss kommit hem fick för oss att vi skulle ut o åka en sväng, och vi hamnade i stan eller närmare sagt skönsberg hos Fia :) så vi satt där bra länge o surrde o drack kaffe ute på balkongen :)


Har ju varit extrem varmt idag, sååå härligt :) Hoppas det blir så imorrn oxå :) Får se ifall man kanske tar sig en sväng ut till birsta imorgon, får se ifall jag har fått in några pengar bara, skulle få igen 523kr på en försäkring som jag sa upp så det är ju inte illa pissat hihi :) När jag kollade för en stund sen så hade dom inte kommit, får hoppas att dom kommer in imorron (idag klockan har passerat 00.00) skulle behöva vart en sväng på IKEA och handla lite stufs till altanen :) Så vi får se vad det blir !!

Nee mitt kära herrskap nu ska jag gå och nanna kudden :)


Natti natti :)

Ovido - Quiz & Flashcards