Alla inlägg under augusti 2008

Av Carolina :) - 31 augusti 2008 22:57

Japp så har man nyss vart på statoil och gjort av med pengar på skit, nämligen ciggaretter :( önskar att jag bara kunde sluta, då skulle jag göra det på en gång, har provat både nikotin plåster och nikotin tuggumi och det funkar INTE på mig iaf :( tuggumina får jag huvudvärk av och plåstrena är/måste jag tydligen vara allergisk mot får stora blämmor som kliar... Den enda gången jag höll upp och inte alls kände något sug det var när jag var med barn då tjöjdes jag bara av att vara nära någon som rökte... Men som sagt det höll inte så länge det heller inte i längden iaf...


Ja ja det är bara att acceptera att man är rökare, kan skämmas lite för det ibland !! Men på något konstigt sätt så trivs jag oxå av att vara det vissa gånger iaf inte när det är typ 30 minus grader ute och får stå på bron och frysa arslet av sig då är det inte lika kul ...


Nee nu ska jag gå och sätta i mig chocklad pudding och kolla på Heart Break Hotel :)


Ciao :)



Av Carolina :) - 31 augusti 2008 13:42

Har nästan nyss klivit upp, har sovit i prick tolv timmar :) Vart en både smärtsam och tidig kväll igår fick en sån fruktansvärd huvudvärk efter att jag hade klippt gräsmattan, då det inte finns någon ljuddämpare på f*n skapet så blåser alla avgaser rakt ut :( och det tyckte inte mitt huvud om

så jag var säng liggande till och från igår ... Men nu är jag mycket bättre :)


Ska snart gå ut och hjälpa Jani och städa upp lite ute, kunde ju inte göra det igår när jag hade huvudvärk :( Så vi ska fortsätta rensa bort lite grejer som inte ska vara kvar.... Så ser då min söndag ut :)


Heipa :)




Av Carolina :) - 30 augusti 2008 14:20

 Är världens tråk väder ute idag det blåser och ser ut som om det kan börja regna närsom helst :( Och det är min tur att klippa gräsmattan "fyy vill inte" idag är det en sån där dag som jag skulle kunna sitta inne och inte göra så mycket... :(


Jag avböjde mig för att följa med pappa och Anna-Karin på travet, har absolut ingen lust har lite dåligt samvete för det ... Men jag har absolut ingen lust !! Nee få se ifall humöret blir på topp igen om man får isig lite kaffe :)



Have a nice day !!




Av Carolina :) - 29 augusti 2008 19:45

Har nyss ätit middag, vart gratinerade paprikor och potatis och dill sås :) "mumma" Så nu är man helt PM ;) Får inte i mig nånting mer nu !!


Har varit ute och städat lite på gården nu, har även hämtat lite pinnar som ska kapas, är rätt rått här på kvällarna så det skulle ju inte sitta fel och göra upp en brasa :) Ska åka till mamma en sväng sen och hämta lite prylar min hudlotion hade visst kommit så den ska jag åka och betala plus att mamma hade planterat om lite blommor som jag skulle få :) som hon inte ville ha med sig i flytten....:) Tror även att jag ska låna lite filmer av syster som man kan se på ihelgen !!


Har väl inte så mycket planer inför helgen mer än att jag kanske ska följa med Pappa och Anna-Karin på trav imorgon, har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, beror helt och hållet på väder och vind och om inte Jani har några andra planer...:)


´Ha en trevlig helg alla glada...

Av Carolina :) - 28 augusti 2008 22:13

Kan inte fatta vad det är för krångel med den här sidan ibland ?! "suck"


Var iaf in till birsta idag och var på ICA MAXI och handlade mat, sen var vi in en snabbis på IKEA jag skulle kirra gardinstänger till altanen, och Jani var in en snabbis på JULA och skulle kolla efter en ny dammsugare för den andra håller helt på och kurkar ihop :( Så den är nog inne på sina sista dagar nu !!


Vikket höst väder vi har fått hörni :) Det är ganska mysigt tycker jag när man får sitta inne och tända ljus och sånt, men ändå lite tråkigt lixom för att det går mot mörkare tider... Och jag är ju en sån som ofta brukar bli lite smått deppig och väldigt trött på höst kanten :(


Nee nu bli´re soffläge för min del :)


Heipa :)



Av Carolina :) - 26 augusti 2008 22:05

Fy Satan vad den här dagen har gått trögt tycker ja :( Är så allmänt trött och less på allt, skulle bara vilja gå och gräva ner mig nånstans känns det som !! :(


Tror bestämt att jag ska gå och lägga mig, och hoppas att det är bättre imorgon och att man kanske känner sig lite piggare och hoppas på att lite sömn gör susen....


Go natt !!



Av Carolina :) - 26 augusti 2008 18:33

Har nyss kollat klart på Rent Hus (Repris från i våras eller när det var?!) Ganska kul att se, tänk att det finns såna lortgrisar "urk" :(



Ska snart ta och göra mig någon mat, Jani har redan ätit så det är bara jag kvar, :) Vart kvar taco köttfärs sen igår så jag tror jag ska värma den i micron och koka makaroner till det kan bli gott :) Sen håller jag på och funderar om jag ska städa eller om jag ska vänta med det nån dag?! Svårt det där... Var in till stan en snabbis förrut för Jani skulle på apoteket i granlo så jag hoppade av vid sibylla i nacksta och gick till Tina och drack kaffe :) Var meningen att vi skulle åka ut på rusta men jag var alldeles för trött för det så det blev inget, får se ifall vi gör det imorgon efter att Jani varit på sjukhuset och tagit sina prover om man har någon ork då istället ...

Nä nu mina kära vänner ska jag koka makaroner :)



Ciao ;)

Av Carolina :) - 25 augusti 2008 22:58



Har ju glömt att berätta att vi har fått en ny pälsboll vid namn Zingo :)






















































































































Visst är han söt? :)


Ovido - Quiz & Flashcards