Alla inlägg under juni 2008

Av Carolina :) - 22 juni 2008 21:23

Sitter här och tar det lilla lungna, har varit fullt ös hela dagen nästan var upp till Janis morbror i sörlindsjö skulle hjälpa honom och lasta nån släpvagn med massa skrot som han och jani ska fara på Stena recycling med imorgon sen så har vi varit ute och grejat här hemma, så vi har nästan nyss ätit och jag ska snart gå och hänga tvätt.....


Midsommar helgen har varit hur bra som helst, vi var ju hos min moster i hällsjö på midsommarafton, och igår var vi först till kvissle en sväng på kvällen Jani skulle lämna några nycklar och en telefon till hans farbror, sen så for vi hem över men tänkte att vi skulle stanna och kika lite på smedjan men något vidare drag tyckte jag inte att det var där så vi for hem och satte oss på altanen och tände ljus och glodde på film Heart break hotell  den är ju bara för bra den går alltid hem :) verkligen älskar den filmen kan se den huur många gånger som helst och man blir ALDRIG less på den heller....!! Nee nu ska jag gå och hänga upp tvätten sen ska jag slå mig ner i soffan ett slag sen blire sängen :)


Najty najty :)

Av Carolina :) - 21 juni 2008 14:07

Har nyss kommit hem, var en sväng på ICA och köpte diverse små grejjer, ska grilla idag igen, vart en massa kött kvar igår kunde inte grilla allt det började ju och blåsa så fruktansvärt så sparade några bitar kött tills idag istället och det ´var nog bra det för jag är hungrig hungrigast just nu !!


Gårdagen spenderades i Hällsjö hos min moster så vi fikade lite och spelade kubb :) Det var det dåliga laget mot det bättre laget hihi :) Sen så bar det av hemmåt när klockan hade passerat 00.00 åkte in mot matfors en sväng och kikade lite, men där var det tvär dött !! Så vi åkte hem och satt på altanen en stund sen gick vi och nattade kudden...


Får se om man drar en repa på Smedjan senare ikväll och kikar läget...

Men först ska jag ÄTA!!!


Hej o Hå :)

Av Carolina :) - 20 juni 2008 13:21

Just nu är man i full huggning och håller på och städar, men som vanligt blir man sittandes här :) Har läst lite bloggar nu, så ska snart återvända till städningen :(


Vi ska grilla här hemma sen, och sen bär det av till Hällsjö och äts glass och jordgubbar :) Tihi !!


och imorrn blire fömodligen viskansparken eller så blire smedjan här hemma ni vet krogen i skogen tihi :) Jaja det visar sig säkert, ser ni en tjej som dansar asset av sig så är det förmodligen Miss Carro :)


GLAD MIDSOMMAR EVERYBODY :)

Av Carolina :) - 18 juni 2008 11:23

Vaknade klockan tio av att Mr Macon stog utanför och knackade på som en galning, så det var ju bara till att kliva upp och gå och öppna det...

Nu har Jani och Johan åkt en sväng så man kanske ska ta och gå och slumra en stund till innan dom kommer tillbaks?? Men bara därför så kan man väl bara därför inte somna om heller, så det är väl lika bra att man är uppe... :(


Troja hade som vanligt sprungit och badat förrut när Johan kom och öppnade dörren, så det stinker BLÖT HUND HÄR !! Tummen ner för det :(

Jag verkligen avskyr den doften av blöt hund *usch*


Nee ska väl ta och klä på mig och göra någon nytta här !!



Skepp o Hoj !! :)



Av Carolina :) - 17 juni 2008 21:10

Har nyss haft lite främmande, Lina och Robin var hit en sväng :) Dom har ju inte varit till oss sen vi flyttade så dom hade ändå vägarna förbi så då kikade dom hit en sväng, var ju as längesen vi träffades och pratade såhär..

Saknar verkligen både Lina, Maria och Lisa fyy det måste vi ändra på tycker jag ;) Fyy vad vi har haft kul förr i tiden vi måste verkligen ta upp kontaken igen tjejer !! :)


Är fortfarande huur trött som helst, förmodar att det kommer att bli en tidig kväll för mig, funderar på om jag ska fika nåt och slå på en film och sen gå och natta kudden :) Tihi !!


Ciao så länge :)

Av Carolina :) - 17 juni 2008 17:18

Sitter här nu lite halv död sådär, är hur trött som helst även fast jag låg och vilade en sväng förrut !!


Vart iaf ingen resa till Ljusta idag, trodde nämligen att jag hade mer pengar än vad jag hade, så det skulle aldrig ha täckt mina bussresor, men jag får väl försöka ta mig ut nåt nästa vecka istället.... 


Nee ska nog försöka och rycka upp mig ett stycke och gå ut och hitta på nåt...


Syns o hörs !!

Av Carolina :) - 17 juni 2008 11:29

Har nästan nyss klivit upp, Johan kom och väckte oss *som vanligt* tihi :)

Funderar på om man kanske ska åka ut till mor i Ljusta en sväng eller om jag ska göra det imorgon, vet inte riktigt än vi får se hur det blir :)


Man börjar ju och undra, vart sommaarn och värmen har tagit vägen?

Är ju ingen värme alls ju :( Det blåser massa mycket här, inte alls kul jag som tänkte gå ut och dricka mitt kaffe och lägga mig i hängmattan och läsa men så bidde det inte !! :(


Nee nu sitter Trojaoch skäller som en galning så det är väl bäst att ta reda på vad hon vill !! :)


Hej o Hå !!

Av Carolina :) - 17 juni 2008 00:15

Så har man nyss fikat lite kvälls fika, och nu sitter jag här och tänkte ladda ner lite music till mp3 kan behövas lite ny music där, :) Har haft alla låtar så länge nu så det kan behövas lite variation llixom ;)

Sen ska jag nog gå och natta kudden, får se ifall jag orkar läsa en stund oxå !!


Kom på nu att jag har glömde att stänga fönstret till sovrummet

så nu kommer man väl att få jaga mygg resten av natten :(


Good night sleep tight !!

:)



Ovido - Quiz & Flashcards