Alla inlägg under februari 2009

Av Carolina :) - 21 februari 2009 13:34

Hahaha... :)


Har inte sovit nästan nånting inatt, har legat och vänt och vridit på mig massor :( Men jag gick ju och la mig fören 03.15 nångång så det kanske inte är så konstigt ändå haha ;)

Mamma ringde förrut, hon och syster yster ska hämta upp mig sen någongång dom skulle visst gå på bio nångång vid 3 tiden, så det blir någongång efter det som dom hämtar upp mig :)

 

Sen ska jag och mamma åka hem och baka pajdeg ....

 

Väntar även på att våran hyresvärd ska ringa, han skulle visst komma hit och prata lite med mig och Jani om vi kanske får slippa 3 månader uppsägning, och jag får flytta tidigare... 

Jani har ju inte hittat någon lägenhet än så han ska bo hos Maria i Järvsö så länge, min gammla hemort haha ;) 

 

Vill inte ens säga huuur mycket jag längtar tills nästa fredag då jag får träffa Garderobsmannen hahaha.... ;)


* Pöss o Kram *

Av Carolina :) - 21 februari 2009 02:38

      



                            Jag har sagt det förrut och jag säger det igen..

                                    ÅNGE POJKARNA DOM KAN DOM !!!

Av Carolina :) - 21 februari 2009 01:54

Ja det kan man ju fråga sig haha :)


Fick fin främmande för en stund sedan ;) J och S kom och hälsade på en snabbis, haha J var lite på fyllen haha men kul vare att dom kom :)

Tur att iaf jag var uppe på alerten haha, Jani ligger avdankad på soffan sen 3 timmar tillbaks han har också fått i sig lite för mycket alkohol i sitt blodomlopp tror ja !! Kanske ska ta sig en sista natt rök för idag ?! Måste vara pigg och iform imorgon när mamma kommer och hämtar mig, då ska det göras pajdeg så det står härliga till haha ;)


Gnatta, gnatta ;)

Av Carolina :) - 20 februari 2009 22:48

Haha var bara tvungen att sno den här fräckisen av Natalie Sorry bejb ;)


                       - Vet du vem som är världens bästa målvakt?
                                                  - Nää!
            - Fittan! Den håller ute två bollar och retar centern tills den spyr.



Av Carolina :) - 20 februari 2009 22:17

Nu är jag här igen :)


Har haft en helvetes dag idag :( Hela dagen har allt jävlats för mig ;( Imorse frös vattnet så jag kunde inte duscha ingenting, sen startade inte bil jäveln så jag fick gå till jobbet, och väl på jobbet började min telefon krångla folk har ringt som galningar, antar att det är mikrofonen som jävlas, jag hör dom men inte dom mig, och jag har absolut inte råd att lägga ut någon service på telefonen nu... ;( 

 

Tog med mig massa kartonger idag från jobbet, så nu är det att börja packa som gäller ;) Om jag har tur kanske jag kan flytta in i lägenheten redan veckan om jag har tur :) ¤längtar massor¤ 

 

Har fullt upp ihelgen, imorgon ska jag åka hem till mamma och göra pajdeg eftersom jag fyller år på onsdag så ska vi fira mig på söndag istället eftersom jag jobbar hela veckan förutom fredag men då har jag som sagt annat för mig tihi haha ska träffa Garderobsmannen¤Hoppar och studsar¤ Haha det är bara jag som vet vem det är hehe ;) Och självklart ska jag också träffa Syster yster ;) Nee nu ska jag göra en STOR kopp tee och sen ska jag ta en välbehövlig dusch :) Morsning korsning så länge !!


 Ha En Toppen Helg Alla :)

Av Carolina :) - 18 februari 2009 18:42

Hahaha... Känner mig otroligt sexig just nu i min utstyrsel ;)


Haha Morgonrocken är inte den sexigaste hittils men va fan gör det ?!

Orkar bry :) Sitter och poppar musik som bara den, måste ju passa på att poppa nu innan jag flyttar, för där kommer jag inte kunna spela hur jag vill :D

 

Ja så vad gör jag just nu ? Sitter och fryser som ett as, och väntar på att "Det okända" ska börja så jag får krypa ner i soffan med Troja ;)

I natt är det pengar, men dom hinner jag nog inte se så mycket av, måste betala av lite skulder, och annat skit... :( Måste även handla lite mat för både kyl och frys är tomt :( Nää nu blire en kopp kaffe och en cigg på det här ;)

 


Av Carolina :) - 18 februari 2009 14:40

Ja och jag är hemma från jobbet....

 

Har världens jävla huvudvärk, och jag har inte sovit typ något... :,(

Allt är verkligen skit nu, men ändå känns det bra att jag har ändå någonstans bestämt mig för att leva själv ett tag och få någon sorts rätsida på det hela, men det är klart att det är jobbigt en massa ändå !! 

Får se vad som händer och sker lite längre fram......


Tack Jessica Och Kristin för dom fina kommentarerna :)

Jag är också säker på att det kommer att ordna sig framöver men det kommer att ta lite längre tid bara.... 



Ovido - Quiz & Flashcards